søndag 2. januar 2011

Jul på Gilja

Julen ble feiret sammen med svigerfamilien på Gilja i år. Vi var tilsammen 12 stk! Første jul uten mamma og pappa var rart og egentlig litt trist, men vi hadde det veldig kjekt til tross ;)
Da klokken ble halv seks og middagen skulle begynne, måtte jeg og erik reise på legevakten pga min 3.? urinveisinfeksjon dette året. Vi mistet middagen sammen med de andre, juleevangeliet, og i tillegg juletre-gangen. Alt selve kjernen på julekvelden!! Etter ca.2,5 timer var vi tilbake igjen, og ble møtt av 4 pakkeklare jenter som gjorde at vi måtte sluke pinnekjøttet på max 10 min :D
1.juledag var det ut å prøve de nye akebrettene og skiene som lå under jueltreet kvelden før!

2.juledag var det besøk på Ålgård og min første tur med mine nye fisher ski!! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar